SEM RETRO NIGHT 2012


Sekarang aku cuba untuk update as many as i can ok... At least sehari satu entry la... Cume weekend jela tak kot. Aku kan weekend langsung banyak benda nak buat... Cheewahh, kalah orang berkeluarga I tell you... Hebat tak hebat la kan??? heheheh Weekend la nak jumpa kawan la, balik hometown la, kenduri kahwin la apa la.. Semuanya weekend. Tu pasal aku rarely update blog during weekends. I love my weekend so much you know... Tu yang asal weekend je sepi la blog aku ni...



Aritu masa 14th December 2012 ada annual dinner office aku. Buat pertama dan julung kalinya aku jadi committee la... So merasa la aku macam mana busy nye nak handle annual dinner company ni semua. Tapi aku enjoy la... Ini invitation card. Semua orang yang hadir akan dapat. Ada sekali tertera nombor bertuah. Cantik tak??? Ni idea aku...hehehehe~



Ini plak door gift untuk Annual dinner. Since 2012 is Sharp 100th Years Celebrations so we all bagi bantal kusyen and ada sulam nya sekali la.. Jenuh memikir ok nak bagi apa as door gift. So tibai la bagi bantal kusyen. Not bad la kan??? Budget sekepala pun ciput je...



Persiapan untuk annual dinner ni makan minggu gak la... Almost every week keluar survey and beli barang ok. Pergi KL bagai. Pergi Subang. Pergi Klang. Semuala pergi. Merata. Ni gambar masa on the day itself. Pagi lagi kitorang dah pergi hotel untuk prepare apa yang patut. Sempat la posing dulu kan??? hehehehe Jenny sebokk je kat belakang tu. Tak senang betul... 



Haaa... Ni barulah ada peluang gambar sorang-sorang. hihiiihihi Comel je kan??? Tapi korang jangan nak terpedaya la... Ini semua ilusi optik semata ok... Hakikatnya, menangis aku ok... hahahaha~



Ini Fan... Kelakar ok dia ni. Boleh tak dia suka tengok cerita P.Ramlee bagai. Siap ingat ok dialog and scene semua. Aku pun kalah. Thanks Fan tolong snap gambar I. Yet gambar you lagi cantik kan I snap. hehehehe~



Taraaaaaaaa... Since tema pun retro, aku tibaila pakai kebaya ala Saloma ni. Last minute nye baju. Tahun berapa nye baju pun aku tak tau. Ni pun Yun yang amekkan kat rumah BP. Last aku pakai time degree dulu. Giler ko, muat lagi ok... hahahaha~ Bangga aku...



 Bersama kak Farah dengan Kak Fifa... Kitorang jaga attendance time ni. Sempat la posing sementara belum ramai lagi yang datang... Meriahhhh uols I tell you...hehehehe~



Ohh, lupe. Dinner ni kat Grand Dorsett Subang. Since nak dekat Krismas so hotel decorations haruslah ada pokok Krismas. hehehehe Apa lagi, snap la gambar bersama pokok krismas. Saling tak tumpah kan??? ahaahahha Hampir sama je aku dengan pokok tu... Hampehhh!!!!



Emcee kitorang malam tu Dee Jangan Ketawa... Korang kenal dia tak??? Meriah ok. Lawak pun ada. Caption untuk gambar ni " Bagai Menara KL dengan Bangunan SEM". hahahaha Nampak sangat Dee ni tinggi macam hapa je... Padahal abg Eman yang kurang tinggi sebenarnya... Cheewahhhh~



Grand Entrance naik Vespa ok. Sungguh Retro sangat kan??? hahahaha~ CEO dengan MD naik Vespa tu masuk ballroom. Giler laaaaaaaa....Terbaik la kan... Luckily diorang pun suke je...



Ni Arif. Budak design. hehehe Kemain semangat lagi dia dengan rambut afro bagai tu... Posing wa cakap lu tak menahan.... Rambut pelesu tu geli ok... Tapi dia slumber badak je pakai...



Ramai-ramai committee members, abg Eddie paling bertuah ok. Dia dapat TV LED32inch. Dahla dia baru balik dari SMM Batu Pahat. Dengan tak mandi apa terus pergi dinner. Sampai-sampai je terus join dinner. Angkat-angkat hadiah atas pentas sekali dia dapat.... Bile cakap "abg, zaza nak tv tu" kat dia, slumber dia reply "Boleh, tp kahwin dgn abg dulu". Cehhhh... siot je...



Ini dia committee dinner untuk malam tu...Ramai kan??? Meriah. Semua pun sporting je. Syiokla kalau bekerja dengan diorang semua. Yang paling comel tu tentu la yang budak baju hijau tu kan??? Aku malas la nak explain banyak-banyak...










Tapi kan korang. Ada yang paling comel ok malam tu. Harap korang tak muntak hijau....

























































Siapa bilang gadis melayu tak menawan... Pheeewitttttttttttttttt~
Comel la sangat kan??? Please la bagi peluang ye....




Ok, bye...


3 comments:

Anonymous said... [Reply to Comments]

please follow my blog...
yayadiana87.blogspot.com
TQ

Anonymous said... [Reply to Comments]

hai nak Tanya kat mana awak order doorgift bantal tu? ;) sebab ingat macam nak buat jugak

schazaza said... [Reply to Comments]

@Anonymous Sorry lambat reply. bantal tu HR order dgn company yg buat uniform ktorg la...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...