Isu Perhentian Trip...

Ok laaa... Memandangkan ramai yang email aku tanye pasal trip ke Pulau Perhentian tu, mehlaaaa aku explain lagi pasal trip ni... Chewahhh... Macam bagus je gayanye kan???? Of coz la... hikhikhikhikhik 


Ok, macam kitorang pergi last year tu, kitorang mintak quotation dekat SEALIFE SERVICES... So korang kalau nak pergi, boleh mintak quotation kat diorang...Bila email or kol diorang tu boleh la nyatakan perkara-perkara seperti yang berada di bawah ni :


SEALIFE SERVICES
012-449 6540


1) Function type (snorkeling ke free and easy ke)
2) Accommodation (pilih la nak resort mana, Shari-La kalau kes aku)
3) Durations (3hari 2malam ke, 4hari 3malam ke)
4) Date (nyatakan tarikh bila korang nak pergi tu)
5) Room (jenis bilik, twin ke quad ke)
6) Group size (berapa orang nak pergi, 3dewasa 3kanak-kanak ke)


Boleh kol untuk tanye pasal candat sotong trip too... Tapi if candat sotong, bulan April la kot baru mula musimnya... Tanye je ok kat depa... InsyaALLAH boleh membantu...


Ok, lagi apa eh??? Anyway, if ada apa-apa soalan yang ragu-ragu boleh la email aku untuk tanye lebih lanjut... InsyaALLAH aku sedia membantu... Korang cepat-cepat booking... Sebelum pulau bukak lagi bagus ley dapat harga murah....



Email aku - izzah.zober@gmail.com (introduce yourself and just call me zaza)



Gooc luck~!!!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...