Fanatik Eminem...

Ye, aku memang fanatik Eminem atau nama betul dia Marshall Bruce Matters III or slim shaddy. Perghhh, ingat lagi siot nama betul dia. Bagus la aku ni. Even until now pun aku still minat dia. Kalau korang check lagu-lagu dalam hp aku konpem jumpa lagu-lagu Eminem. hahahahaha Siap boleh hafal ok... Kadang aku pun tak paham apesal minat sangat kat dia. Maybe aku respect dia sebab dia rapper kulit putih yang setanding dengan rapper kulit hitam kot... Power ok. Sampai Dr.Dre semua pun respect dia. Giler ah... Eh, aku cite pasal Eminem ni korang kenal ke???  Meh aku tepek gambar dia...



Amacam??? Hensem tak??? hehehehhe Bukan hensem punye pasal aku minat dia ok... Aku suke lagu-lagu dia. Even movie yang die berlakon pun aku layan...Semuanya la aku layan as long as it is Eminem.



Ini semua antara gambar-gambar yang aku kumpul poster dia. Zaman sekolah muda remaja kan sanggup beli magazine untuk dapatkan poster Eminem ni. Pastu aku exchange dengan kawan-kawan kalau dia ada poster Eminem and aku ada poster artis yang dia minat.



Perghhh... Renungan dia tu tak menahan sey. Aku tengok cerita 8mile lakonan dia tu berpuluh kali. Boleh hafal la plot cerita dalam tu. Siap beli dvd bagai. Rosak DVD aku download lak... Nampak sangat fanatiknya... Tapi takde peluang nak jumpa dia... Cheewwahhhhh~



Gambar ni paling menggoda la aku rasa... Perghhhh... Boleh pitam aku kalau dia pose macam ni depan aku face to face. Giler ahhhh...Tak ley blah la kan aku ni...


Well, masa aku type ni pun aku tengah layan lagu-lagu Eminem ni. Lagu Cleaning Out My Closet, The Real Slim Shady, Just Lose it, Stan (Feat Dido) is my all time fevret, Mockingbird, and macam-macam lagi la... Sebut banyak-banyak pun bukan korang tahu... hehehehe~



You see I'm just Marshall Mathers
I'm just a regular guy
I don't know why all the fuss about me
Nobody gave a f**k before
All they did was doubt me
Now everybody wanna run their mouth
And try to take shots at me



Cause I'm slim shady, yes I'm the real shady
All you others slim shadys are just imitating
So won't the real slim shady please stand up
Please stand up, please stand up



My tea's gone cold I'm wondering why I?
Got out of bed at all
The morning rain clouds up my window
And I can't see at all
And even if i could it'd all be gray
But your picture on my wall
It reminds me that its not so bad
Its not so bad...


Perghhhhhhhhhhhh... Repeat again and again and again ok. Korang jangan menyampah lak. Bagi la aku peluang feeling dengan Eminem ni. Bukan dia tau pun aku minat kat dia... Tapi takpela. Aku suke lagu dia... Feeling siottt~!!!


Ok, bye... 
*sambung nyanyi lagu Eminem slow-slow*



1 comments:

Anonymous said... [Reply to Comments]

Tak menahan siot minah ni....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...