Tunggu dan menunggu...



FINDING NEMO...


FINDING NEMO...


Hollaaaaaaaaaaaa... I'm back to reality!!! 
Back to work with a lot of things to do... 


Ape kehe aku speaking ni??? Tak sesuai ok dok speaking ni. Hok ni memang tak boleh blah sangat. Amboi amboi amboi, sejak balik dari Na na na na na Ganu kita ni aku tersakap Ganu la pulak kan? hahahahhahaa~ abang aku lagi tak boleh blah. Sikit-sikit cakap mu wak gapo??? pfffttttttttttttttttttttt.... wadehel kan??? Lempang laju-laju baru tau. Korang, sumpah aku enjoy sangat-sangat sepanjang trip ok. Syiok giler la... Giler pun tak rasa syiok macam ni... hahahahha~ Macam biasa, kitorang sawan snorkeling sangat-sangat. Sampai nak check out pun sempat lagi men-sawankan diri ok. Hebak tak hebak la.... *pangggggggggggg* sakap Ganu lagi... Maafkan saya. Saya terbiasa... Padahal baru 4-5 hari duduk sana terus melekat la kan? Kak Kuna konpem bangga tau. Yerla, dia kan orang Besuk *sebut as Besut* HAHAHAHAHA~ Aku siap makan budu lagi ok. Terbaek!!!! *thumbs up* Macam-macam aku nak update sebenarnya... Korang nati muntah kedarah la baca entry trip aku kali ni... 



Tapi sebelum tu :



Mohon sabar dulu ye....
Mohon tunggu untuk beberapa ketika...
Mohon selalu jengah blog ni..
Mohon mohon mohon...
*Bermohon sembah sembah berhajat...*
opszzzz... Ternyanyi Noraniza Idris lak...
I'm Sorry *versi Amer Raja Lawak*



Aku baru masuk kerja semalam jadi aku busy sangat...
Banyak benda kene settle.
Tambah-tambah lagi pasal hal Family Day, Sports Carnival...
Kerja aku yang tergendala tu lagi...

Adehhhhhhhhh... Banyak wa cakap lu...
Tapi aku suka aku busy....
Lagi satu, camera aku buat hal kat sana...
So aku tibai camera abang aku and budak-budak lain.
Jadi amek masa ye nak collect semua gambar-gambar tu....
Korang mohon bersabar dan tunggu ye...


Sehingga bertemu lagi di entry yang lain....
Aku cuba dapatkan secepat mungkin gambar-gambar semua...
Later aku share ok pasal expenses and tips bagai...


Bye Korang...!!!
Ayuh kita kerja dengan semangatnya....
xoxo~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...