Nenek Belanja....

Seronok gila bila makan free ni. Lebih-lebih lagi kalau kita diberi mandat nak pilih makan katne. hahahaha~ Aku macam biasa bagi jawapan selamat... Tak kesah mana-mana. Aku drive jerk. Dan pastinya la bila Nenek nak belanja aku suggestla tempat yang nenek tak pernah pergi... Kalau dia ok then selamat la... So, beberapa minggu yang lepas, rasanya masa cuti pertabalan Agong tu, punyelah lama kan... Aku bawak la nenek semua pergi makan kt Murni Tropicana. Sebabnya Murni ni je aku rasa proper dan juga bukak dari pagi ke malam ok... So, alang-alang nak hantar adik aku balik kolej kitorang pun sekali jalan la ke Tropicana...Korang tatap jela gambar-gambar makanan dan air eh? Kasi meleleh sikit... *LAP PIPI*

Ye, I love you too... Hahahaha Macam ba alif ngang pun ada mamat bangla tu. Ada ke bila cakap nak air I love you dia reply " i love you too". Perghhh, rasa nak tampar jerk...


Muka taukey mesti kena enterprem kan? hehehehe Thank you mak.. *aku panggil nenek mak*


My one and only sister with my aunty, Busu...


Nenek lagi sekali bersama Fatin...


Spaghetti Carbonara.... Sedap and creamy ok... Sepinggan tak silap belas-belas kot. Tapi sumpah banyak portion dia ok. Kena share la...


Ini mee raja.... Sedap uols. Adik aku yang order. Nenek suka ini...


View dekat Murni Tropicana ni cantik dan proper la... Kedai pun decoration nice...

Meja penuh dengan makanan.. hahahahhahaa Lapar la plak kan pagi-pagi ni tengok makanan... Padan muka diri sendiri...

Korang tekan je ni konpem waiter dia datang... Kalau tak bingit ok bunyi-bunyi...



Akhirnya berjaya juga diorang semua makan kat Murni...
Takpe lain kali insyaALLAH boleh makan sini lagi...






DAN PICTURE OF THE DAY.... *drum roll please*


































slurppppppppppppppppppppp.... dapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!


I MISS YOU!!!!!


hahahahhahaha~
ok, bye...
xoxo~



p/s: Gambar semua dari iPod.... tq~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...